Specjalista ds. wsparcia Klienta francuskojęzycznego

Dodane Środa, 05 Czerwca 2019, 14:15:35, ID ogłoszenia: 5587
Do negocjacji
Specjalista ds. wsparcia Klienta francuskojęzycznego
Wyświetleń: 511

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od 15 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. nowoczesnych technologii i platform sprzedażowych, szukamy otwartej osoby z bardzo dobrą znajomością języka francuskiego na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Miejsce pracy: Białystok / Centrum

Wymagania:

-bardzo dobra znajomość j. francuskiego (min.B2),
-komunikatywność,
-gotowość i dyspozycyjność do podjęcia pracy zmianowej.

Obowiązki:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za mailowe wsparcie klientów indywidualnych znanej platformy modowej.

Oferujemy:

-umowę o pracę,
-elastyczne godziny pracy,
-korzystne wynagrodzenie,
-możliwość pracy na: cały etat lub 3/4 etatu (w zależności od preferencji i dostępności),
-dodatkowe benefity: kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie,
-pracę w międzynarodowym środowisku,
-możliwość wykorzystania znajomości języków obcych na co dzień w pracy,
-profesjonalne szkolenie wstępne.

Aplikuj!

Wyślij swoje CV na adres i.plowiec@irkl.pl
Więcej informacji otrzymasz pod nr. tel. 533 397 200

Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. (IRKL) z siedzibą w Olsztynie w celu wzięcia udziału w niniejszym i przyszłych procesach rekrutacji przez IRKL."

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od 15 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. nowoczesnych technologii i platform sprzedażowych, szukamy otwartej osoby z bardzo dobrą znajomością języka francuskiego na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Miejsce pracy: Białystok / Centrum

Wymagania:

-bardzo dobra znajomość j. francuskiego (min.B2),
-komunikatywność,
-gotowość i dyspozycyjność do podjęcia pracy zmianowej.

Obowiązki:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za mailowe wsparcie klientów indywidualnych znanej platformy modowej.

Oferujemy:

-umowę o pracę,
-elastyczne godziny pracy,
-korzystne wynagrodzenie,
-możliwość pracy na: cały etat lub 3/4 etatu (w zależności od preferencji i dostępności),
-dodatkowe benefity: kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie,
-pracę w międzynarodowym środowisku,
-możliwość wykorzystania znajomości języków obcych na co dzień w pracy,
-profesjonalne szkolenie wstępne.

Aplikuj!

Wyślij swoje CV na adres i.plowiec@irkl.pl
Więcej informacji otrzymasz pod nr. tel. 533 397 200

Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. (IRKL) z siedzibą w Olsztynie w celu wzięcia udziału w niniejszym i przyszłych procesach rekrutacji przez IRKL."